Öyküler

13 Aralık 2015 Pazar

Bazı hastalıklar

İyi günler okuyucular,
Daha önce de belirttiğim üzere bugün oldukça ağır bir 'yumruk basuru' yedim. Problem değil, daha önce kanlı basurum vardı zaten. Bu konuda doktora gitmemeye devam edeceğim. Göksel Babamız bilir, Rabbim bilir KARA VEBA çıkarırlar adamı durduk yere. (samimiyim) Bu virüs yüzde 90 ihtimalle (benim tahminim) Bulgaristan'dan geliyor ve Bulgar Kralı İrfan ile Bogomil Şakir'in bu konuda hiçbir sorumluluğu ve alakası yoktur (zaten onlar masal kahramanı). Geriye tek isim kalıyor, o da bir kadın ismini hatırlamadığım. Bize sık sık şekerleme hediye yollar ve bin bir teşekkür kızı için filan, annem çok iyilik yapmış da. Ben şekerleme çok sevdiğim için bu şekerlerin hepsini bir bir yerim. Kadıncağız da daha çok yollar. Ben de daha çok yerim. Sevimli bir ticaret, para bile yok. Hediyemsi. Şimdiye kadar bir milim şikayet etmedim. Artık bu noktadan sonra Bulgaristan'dan hiçbir "hediye" almıyorum. Eğer annem bu hediyeleri kabul ederse çok ama çok çirkin bir konumda kalmış olacak. Zira ben bu virüslü şekerlemeleri bir daha asla yemeyeceğim. Çocuk ruhluysak o kadar da değil. Bulgaristan'dan evime her türlü şeker ithalini yasaklardım bir şeyin bir şeyi olsaydım. Ama gücüm yetmez. Bakalım annem ne yapacak?

Fark etmez. Harbiden. Ölüyüm dedim ya kardeşim. Kıvanç Tanrıyar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder