Öyküler

8 Aralık 2015 Salı

Çocuklar (akrabalar)

Çocuklar (akrabalar) Üzgünüm. İstediğiniz kadar kasabilirsiniz. Soykütüğü belirlendi. Osman Acara'nın soyundan geliyoruz. Acara Gürcüsüyüz (ya da Acaralıyız). Bunu artık cümle alem biliyor. Osman Acara (ya da Acardağlı ya da Acaradze) babamın dedesi olur. Babaannemin adı Nebiye (kadın peygamber). Baba tarafından dedemin adı Nezir (peygamber), Kürt olduğu da rivayet ediliyor Ermeni olduğu da. Erzurumlu. Babamın göbek adı Nurullah (yanlış anlamadıysam bildiğin Şeytan). Bu kadar psikopatlık olur. Kafayı yemiş bir şecere. Amasya iki kuşak önce ikamet merkezleriymiş ki benim her an hiçbir alakam kalmayabilir. Acaralıların Müslüman kolundaydık ya da öyle tahmin ediyorum. Kuvvetli bir tahmin. Babam bildiğim kadarıyla ateisttir. Artık Müslüman olduğunu söylese de artık çok geç. Ben ya heterodoks Hıristiyanım ya da Fransiskenim. Öyleyse vaftizsiz Katolik'im. Ben Katolik Gürcü'yüm. (Kaç kere söylemeye çalışmıştım). Öyleyse soykütüğü artık el değiştiriyor. Evlenmeme ve çocuk yapmama hakkına sahibim. Kimse beni Müslüman yapamaz. İslamofobik değilim. Sadece Cihat'ın ne olduğunu o kadar iyi anladım ki! Reşad Ekrem Koçu'dan anladım. Osman Acara'nın soyu kuruyor mu? Şimdilik öyle görünüyor. Kardeşim yok. Baba tarafından kuzenlerim de şimdilik çocuk istemiyor gibi görünüyor. Kim bilir! Tayyip "ÜÇ ÇOCUK!!'" diye bas bas bağırırken bundan bahsediyordu. Şimdilik Osman Acara'nın soyu kuruyor, çünkü bu soykütüğü artık burada sınırlıdır. Buraya üçüncü dereceden (ve fazlası) akraba giremez (bir ara yansoy ve üstsoy ile TMK üzerinden açıklamaya çalışacağım). Bu sınırlandırmayı yaşantı üzerinden temellendiriyorum. Erkek kuzenime karışmam. Medeni birliktelik içerisinde bulunduğu genç kadın akıllıdır. (Ayrıldık derlerse inanmayacağım. Bu kadar süper işleyen bir tezgaha zor.) Daha fazla cüzdana gerek duyuyorlarsa onların keyfi bilir. Ben karışmam. O yüzden evlilik cüzdanı kuzinim enayi Pınar’a ve Pınar Doğan Dönmez’e kaldı. Merkez Bankası takipte. Gülüyorum. En az bir çocuk! Kimden isterse, "ameliyatsız" trans bir kadın ya da cross-dress bir erkek ya da straight bir erkek. Her an her şey olabilir. Zevcinin umurunda bile olabilir ya da olmayabilir. Kırdıysam özür dilerim. Beynimi sikmeseydiniz. Metabolizmamın içine etmeseydiniz. Bu kadar dübür falı bakmasaydınız. Üzerimden SMS kumarları oynayıp eşzamanlı Nazi öjenisinin dibine batmasaydınız. (oyun oynarken ikisinden birini seçmek zorundasınız, yoksa kaybedersiniz. Hem de çok fena. Adamlar Gürcistan’dan geliyor bunu bilmiyor. Yuh!) Kaldı ki soykütüksel olarak anne tarafından Naziyim, en az I. Dünya Savaşı’ndan beri (oksimoron değil, paradoks da değil, hakikat). Bunu da sonra anlatırım. Peder Allah (ya da Göksel Babamız) biliyor ki bunlar miras diye bana komple Düyun-u Umumiye’yi bırakacaklar yanına da bir çürük elma koyup “EN AZ BİR ÇOCUK!!!” diye bas bas ve şirret şirret bağıracaklar. Yemezler! Düyun-u Umumiye’yi Sorani Satrancı (bir bakıma sıfır toplamlı oyun, negatif toplamlıdan ziyade) üzerinden anlamaya çalışıyorum. Her neyse! Pınar Doğan Dönmez neden Arnavutluk Kraliçesi (prensesi değil, yuh 35 yaşında bu kadın! Demuazel bile değil)? Ve zevci İrfan Doğan Dönmez neden Bulgar Kralı? İrfan Bulgar Kralı, çünkü Bulgar „kökenli“ ve yeğeni de oğlu. Bulgar „kökenli“ bir arkadaşı da Bogomil. Nokta. Ben biraz Bosna biraz Karadağ derken Dubrovnik’te epey güzel bir tatil yaptım. Pınar da kerempeteye gelip İrfan sayesinde (benden sonra neredeyse tıpatıp aynı tatile çıktılar) Pınar Doğan Dönmez oldu ve şahane bir balayı yaptı. Kapkara bir gelinlikle (ve gri bir pasaportla sanırım) Arnavutluk’a sızdı. Böylece, Arnavutluk Kraliçesi oldu. Bugün bu gerçeği Arnavutluk’ta inkar eden bir adama, bir insana rastlayamazsınız. İçin için gülmektedirler. „Arnavutluk’un yeminli bakireleri“ çevirisini her kim yaptıysa utanç içerisinde kıpkırmızı mosmor yanaklar içerisinde kalakalsın. Reşad Ekrem Koçu demedi demeyin. Doğru çeviri: „Arnavutluk’un yeminli bekarları“ Öyleyse ben Hırvat Mert Efe, ben Gürcü Osman, ben Acaralı Katolik Otto. Şeceremin birinci versiyonunu sundum. Nokta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder