Öyküler

27 Haziran 2016 Pazartesi

Editörlere

İyi günler,
Küçük bir ricam olacaktı. Bu bloğu artık sadece yayın sektöründe olan (emekçi-patron) okuyucunun erişimine açabilir miyiz? Enternasyonel bir erişim olabilir. Basın ile yayın piyasası arasında ince bir çizgi olursa güzel olur. Sonuçta imkansız bir çizgi. Zaten sınır çizgisi dediğim şey doğrudan selüloz basın, tefrika torunu. Fikir mülkiyeti hakları gibi. Simyacı genç bloggerlar o kadar sürtmesin buralarda. Basından yayına geçmişler, elbette ayrısı gayrısı mı var? Çok grafiksever, fotoşop sever okuyucum olmasın (onlar da var gerçi eşzamanlı yayın piyasasındalar ve eşşek gibi işkolikler, onlara bir şey demiyorum. Onlar yayın piyasasında zaten. Genel bir profil verdim). Biraz edebiyattan, sosyal bilimlerden haz alan bir okuyucu kitlesi. Sayısı bini geçmez. Zaten dikkat ederseniz okuyucu kitlesi de o yöndedir. Yani bir sansür duvarı çizilirse halkın ruhu duymaz. Daha rahat bir kafayla yazabilirim. Soran Schreber elbette yayın sektöründe. Ona bir şey yapamazsınız. Ben de zaten ona ulaşmaya çalışıyorum. Mantığını yitirmediğini ümit eden bir insan olarak okuyucumun düşünce biçimlerine, karakterine vs. dair bir seçicilik yapmıyorum. Zaten okuyan okuyacağını okudu. Başta çok zor gibi görünebilir, ama orta vadede dediğim şey olur zaten. Şimdilik bu kadar. Emekleriniz için teşekkürler.

Saygılarımla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder