Öyküler

30 Haziran 2016 Perşembe

hala aynı his

Herkes her şeyi biliyor, sadece ben bilmiyorum, herkes çok şey biliyormuşum ayağına yatıyor, ben de yutuyorum. Hep aynı rüya. Türkmenistan, yakın zamana kadar var olan Uygur Devleti ilişkilerini bilmiyorum. Tek suçları Mani dinine daha doğrusu... inanmaktı. Ne yapacağım şimdi? Benim ne yapacağımın hiçbir önemi yok. Salt araçsallaştırıldım. İçselleştirmeye çalışıyorum. Sonuçta elalemin emrettiği bir tatile çıkıyorum. İçselleştirmek lazım. Yeni Düzen? Yapısal olarak bakıldığında yeni düzen bir imkansızlık. Kısmen. Yapılar değişmez. 13 öküz boyu yaratamazsın. Sistem de dinamikse atıl değildir. Ben atalete dönmeye çalışıyorum. Şu sıralar yazdıklarım sıkıcı, çünkü korku baskın. Neyse, korku rejimini içselleştirmemek aptallık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder