Öyküler

19 Haziran 2016 Pazar

Schreber VII

Schreber Almanmış. Ben Avusturyalı sanıyordum. Olabilir, Alman olup Avusturyalı bir psikiyatr, hipnozcu ve psikanalist kadrosuna görünmüş olabilir. Çok yakışıklı bir adammış. Senin kadar olmasın. Sahi, sen kuzenimle yani Franz Jozef olan kuzenimle tanışmış mıydın? Tanışma daha iyi. Çok deontolojik bir adam. Oldukça. Gizli filolog ve gizli filolog hamisi olduğunu tahmin edince şaşırmadım.

Bir reklam seyrettim içim karardı. YapıKredi Bankasının Babalar Günü reklamı. Bir tane kız çocuğu bir çocuk için babasını liseden beri görmediği için çok üzülüyormuşmuş. Aman canım cicim. Biz böylelerine 'götü boklu firavun kızı' deriz. Canım sıkıldı ama. Biri kuzenime iftira atıyor. Ya da kendisi kendisine Schreber diyor ve başkasına Franz Joseph diyor. Bu bir klişeydi bir iki ay önce. Şimdi işletiyor çocuklara bağla geç gitsin. Yine de. Bu adamın suratı sana çok benziyor. Tıpatıp değil, ama epey benziyor. Aman neyse! Zaten endişelenmekten ziyade expository writing derdim. Şu an pakt yüzü görmek istemiyorum.

Dur matrak bir şey. Eski bir arkadaşım vardı, Meteor Turgay. Hala mesaj attığında merhaba diyorum. Suriye'ye tatile gitmiş ve bir tane Ermeni köyü fotoğrafı çekmiş. Ama nasıl Grek basilikası yapı, yani Ermeni mimarisi çok bellidir. Ne yazık ki Tiflis'te de bellidir. Bu adam bir mucize! Üç günlük tatille beş yıllık iş yaptı! Bana da gel demişti de. Annemi yalnız bırakmamam gerekiyor. Kadın çok sıkıcı bir tatil yapmak istiyor bu aralar. Keyfi yerinde olunca da ondan güzeli yok. Şimdi kemoterapi yüzünden saçlar dökülüyor, çok sevimli. Deli gibi! Hiç kompleksi de yok. Eğleniyor. Civciv kafası gibi resmen. Ondan güzeli yok. Oscar Wilde'la ilgili bir kitap okuyor olması can sıkıcı. Benim annem çok kitap okumaz çünkü. Az okur. (En korkuncu) Bir de YapıKredi Yayınları. Bir de Oscar Wilde bariz biseksüel olarak geçiyor. İngiltere'ye ağır hezimet. İngiltere için Oscar Wilde prototip gey'dir çünkü. İyi değil. Sıkıntı. Büyük halam da bu saatten sonra 'geylere' karşı doldurmaya çalışıyor. Komik. Herkes Freddie Mercury hayranı olduğumu biliyor. Herkes. Dublin'e taşınsam da. Bakalım ben bugün sana daha yazarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder