Öyküler

23 Haziran 2016 Perşembe

Schreber'e (kamuya)

Merhaba,
Teknoloji çok hızlandı. Hızına yetişemiyoruz. Takipçilerimiz, komşularımız bizden her zaman iki adım önde. Artık hangi mesajı depoluyorum, hangisini kamuya açıyorum (veröffentlichen) o bile fark ediyor. O yüzden, artık hangisi eline ulaşırsa. Zaten depolama tekniğinden böyle bir sonuç bekliyordum. Hep senin yüzünden diyeceksen, bunları da sorguluyorum. Biliyorum. Sanki tüm soruların cevabını biliyorum. Yani bu minvalde. "Kekeleme"? Hayır, Söz'ün dahi yavaş yavaş tükenmeye başlaması (okur teknokratlaşması). Kekemelik değil, tekerrür etme (Trieb). Hemmung ya da inhibisyon.  Çok suçladım, sonra çok daha ağır suçladım. Hala da suçluyorum. Geri kalanını da suçlamıyorum yakınımda olmadıkları sürece. Çoluk çocuk işletmiş. Bizim başımıza sık gelen şeyler bunlar. Bizim gibi Titanikleri ufaklıklar çok işletir. Bu kadar basit. Her yeni teknolojiye karşı yeni bir teknoloji. Takipte olan benim zaten. Suçladım ve takip ediyorum. Bizim hiçbir zaman yalnız konuşacak vaktimiz olmayacaktı ki! Biri telefonunu açardı. O yüzden bende kusur bulma. Ben de bir noktadan sonra sen de bir kusur bulmuyorum. Yalnız Mavi Ay'dan daha heyecanlı bir dizi olduk: Kayyum (sit.com). Kesin İngiltere'de çok tutar. Sevgilerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder