Öyküler

20 Haziran 2016 Pazartesi

Schreber'e

Evet. Adamın bir de ağabeyi vardı, kendisinden bir ya da iki yaş büyük. Mühendislik okuyordu. "Sabah uyur bizim gibi değildir" derdi. Zaten öyle oluyormuş üniversitede sonradan öğrenecektim. Kuzenimden bahsediyorum. İkinci dereceden kuzen olunca böyle tuhaf bilgiler oluyor. Dedesi senin de deden. Kuzenimden bahsediyorum. Bacımdan değil. Bacım Murad Han'ın kızı ve gelini. O alakasız bir vaka. Neyse Osmanoğlu Mehmed Han sonrası Murad Han sonrası Hamid Han. Orhan Kantakouzenos kaçtı. Orhan Orhan'a kaçtı mirim.

Bu Zeus-Hera'ya iyi erdim ama. Hera Rakel (Herakel). Kadının öfkesi burnunda, Hephaistos'u Olympos'tan aşağı sonsuzca atıyor. Hephaistos olsam da ben de bir uçup gitsem de diyor. Çok bunalmış. Zeus da çapkın sırtını dönmüş, Ganymedes peşinde. Ganymedes'e bir de Hephaistos demiş durumu kurtarmak için. Yoksa bu kötü kalpli kadın her an her şeyi yapabilir. Herakel. Çok da kıskanç bir kadın. Kuzen bilir. Çok kıskançtır. Uyanıkmış ama bu Ganymedes durumuna. Yoksa Pantheon Olympos'tan komple akabilir. Zeus ile Hera çifti. Ne bayık tipler ama. Zeus'un aklı baldız Pandemos'ta. Herakel hiç sevmez. Oysa o da ayrı bir Pandemos. Genç kadın sonuçta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder