Öyküler

11 Haziran 2016 Cumartesi

Sonunda talih benden yana gülmeye başlayacak. Bakırköy kararı çıkmak üzere. Umarım tavuk fabrikası olarak kullanmazlar. Fark etmez gerçi! Hebdomon tabii. Yeşilköy'e de (Ayastefanos) yakın. Zuhurat Baba mevkiini de biliyorum. İnternet bağlantım kesilecek. İnsan haklarına uygun bir karar. Defter kalem tutarım. Buna izin verirler. Eskiden ev hapislerinde izin verirlerdi. Bakırköy Akıl Hastanesi'ne yatırılmış insanlar da öcü filan değil. Gayet güzel diyalog kurabileceğimizi düşünüyorum. Koşullar çok ağır değil, bir belgesel seyretmiştim. Uygun koşullar. Müzik dinleyemeyeceğim, ama kısa sürede alışırm diye ümit ediyoum. kim bilir bir radyo bile ayarlanabilir.  Elektro şok durumu olursa ondan da korkmuyorum, yargılamıyorum, çünkü ciddi fiziksel şiddet bozuklukları göstermeye başladım. Aslında "zevcimin" (ya da "nişanlımın") ve yoldaşlarının benden çok daha ileri seviyede akıl hastası olduğunu düşünüyorum, ama hayat kadına adaletsiz. Ne yapalım! Onlar gün gelecek Başkan, bakan, milletvekili olacak. Hepsi şimdiden paşa! Bugün makamında bulunan herhangi bir miralaydan, orgeneralden çok ama çok daha paşa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hayatın adaleti burada tecelli eder. Hepsine canı gönülden bol bol para, daha çok ve daha çok para ve makam, mevki, başarı diliyorum. Hepsinin aşk hayatı çok güzel zaten, o yüzden ekstra bir şey dilemiyorum. Gölge etmemelerini belki, ama öyle bir dilek gücüm yok. Gönlüm rahat. Vicdanım da öyle. Bakırköy ya da benzeri bir akıl sağlığı kurumunda ya müebbet (o da uyar) ya bir iki ay (ikinci seçenek gerçekçi, birincisi değil, çıngar çıkar). Neyse, bekliyorum. Kötü bir şey göremedim. Bakırköy kararı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder