Öyküler

19 Temmuz 2016 Salı

beklenilen mürteci son

Bay Schreber ile Schreber Hanım'a,
Müslüman bir erkek olmadığım için böyle bir kumpas kuramıyorum, ama benim gözümde siz evlisiniz. İki hakimsiniz. Ben de anti-psikiyatrım. Makul ve adil öyle değil mi? Oraya buraya büyü diken aptal laikçi kadınlarından olmayacağınız da eğitiminiz ve mesleğiniz açısından açık. Burada tuhaf olan benim 14 senelik metres konumunda kalmış olmam. Oldukça tuhaf senaryolarla birlikte. Bu salaklıkların espri olarak ya da fıkra bir ömür boyu üretilmesi lazım. Ben kuma olamam, Müslüman değilim. Benden olsa olsa 2002'den bu yana metres olur. Başka bir halt da olmaz. Ben de evli olmadığım hele de evli bir adamdan çocuk yapma hayalleri kuran bir insan değilim. Yapı bu yapı. Fazla namuslu erkeklerde Schreber yapısını veriyor. Anti-psikiyatri böyle tipleri iyi bilir. İyi tanır çünkü.

Ne nasıl olmuştu şu 14 sene içerisinde? Mürteci son diyorum çünkü bu ne yazık ki bir son değil. Temcit pilavı. Ben kendimi olduğum yere koyunca kendime psikiyatrımın eleştirileriyle birlikte aşırı küçük aşırı büyük flört serbestisi veriyorum. En az 71'li (65'e kadar çıkarım) bir de 91 altı. Ara kuşak kayıp kuşak. Flört taklidi yapayım da komedi olsun biraz. Japonya'da çizimini yapıp satması üç saati bulmaz bir günde. Hızlı kapitalizm. Üç sene metresini rontlayan adam. Eh yani. Ben birini ele vermedim. Herkes bu adamı 2003 yılından beri biliyor. IBDA-C. Sen "tikiyim tikiyim" diyip duruyordun IŞİD, ben de kör ISIS. Hepimize kolay gelsin. O zamanlar kördüm, gülüyordum. Şimdi hala gülebilirim. Kral Midas'a. İznik Konsili'nde. Kolay gelsin bacım. Eşinizin tasarladığı suikast eşiklerine dikkat. Biz ikimizden ciddi düşman olmaz, olsa olsa frenemy. O da laf olsun diye bir noktadan sonra. Yani ben Siz'de haksız hiçbir şey göremedim. Detayları bilmiyorum tabii. Sildim sayın. Brecht Kafkas Tebeşir Dairesi. Yeniden okuyacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder