Öyküler

18 Temmuz 2016 Pazartesi

bir Schreber daha

Senin eşin benim düşmanım olmadığı gibi rakibim de değil. Ben düşmanlarımı çok iyi tanıyorum. Bu yolun sonunda bir devlet yapısı bana bir şey kakalarsa onu kabul edeceğim. kakalamazsa üzülür müyüm. Cumhurbaşkanı Receb Tayyib Erdoğan'ın konuşmalarını hatırla "bu savaş kıyamete kadar sürecek" Harbi kıskançmışsın ama. Takdir ettim. İşin ucunda maddi çıkar kalmayınca erkekler ne kadar kıskanç olabiliyor. Metresini kıskanan adam. Çok mantıklı. Mut'a yapalım boş ver nikahı derken bundan bahsediyordum. Bana göre gerek yoktu. Şimdi gerek var mı? Var. Bana böyle ağır bir sorumlulukla geldiysen var. Daha konuşacak çok şey de yok. Kalmadı ki. "İhtida etme" notasyonu bile seküler aslında. "Yabancı damada kaçarsan seni tutamam" diyen bir ültimatom. Benim tekli hücrelerden bir şikayetim yok genelde. Muhalefet istihbarattır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder