Öyküler

16 Temmuz 2016 Cumartesi

bunun üstüne bugün Lambda'ya gidilmez

Böyle böyle asosyalleşiyor insan. Sosyalleşme yanılsamaları içerisinde içine dönüyor. Yine de,  bir ümittir yaşatan insanı aldım elime sazımı, demişler. Partizan kardeş ile küçük burjuva kardeşi de düşündüm. Eğlenceli bir ikili, kim bilir belki bir gün oyun yazabilirim. Nasılsa Mitos Yayınlarına üstüne para versem bir ufak piyes yazarım. Maksimum 50 sayfalık bir metin. Bir de oyun yazarı olurum. Çevirmen, serbest araştırmacı, öykü yazarı, oyun yazarı, deneme yazarı. Hoş olur valla! Metafizikçi olmaktan iyidir. Metafizikçiliğimin boyu çok uzadı. Kitap okuyamadığım zamanlarda Eski Ahit okuyorum. Eskiden çok zor gelirdi. Tüm klanları, aşiretleri vs. ezberlemeye kalkardım. Bütün hikayeyi kaçırırdım. Oysa şimdi kuzinime Rehav diyor ve eğleniyorum. Rehavsız darbe yapamazsınız, sefere çıkar, bir yerde sotalanır, orada kalakalırsınız. Rehav diye fikir almak için kuzinime gitme uyanıklığında bulunduysanız alabileceğiniz akıl fikir son derece sınırlıdır. Zira Rehav kuzin I. Kavimler Göçü'nün Cermenlerine ırk olarak aşıktır ve II. Kavimler Göçü hakkında hiçbir şey bilmemektedir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder