Öyküler

15 Temmuz 2016 Cuma

daha da uzatsam mı?

Seninle geyik atmaya doyamadım. Moriarty Turgay'ı bilirsin. Arkadaşım. Meteor Turgay ya da Nomizma Turgay da diyorum. 2013'ten kesin biliyorsun. Hatta ispatlı. Aziz Luka mübarek! Özet geçiyorum. Viyana'da doğru (tam doğru) fotoğrafı bulmuş. Yani bu kadar yetenekli bir adam! Schreber'in psikiyatrı Genç Freud ile zevcesinin fotoğrafını Viyana'dan getiriyor. Bir haftalık tatil içerisinde tam görmesi gereken şeyi tam doğru zamanlamayla görmüş ve şıpın işi aktarmış. Sanat diye ben buna derim. Ama Knödel'ı bulamamış. Hem yaş kemale erdiği için. O kadar da hız yapamamış. Sanırım. Bir de Almanca bilmiyor. Ama gün gelir en doğru Almanca şiiri bulur, fotoğrafını çeker. Tam zamanında paylaşır. Ne insanlar var! Eh, o da ayıp etmişti. Fakat sorun bu değil. Sorun bir sosyalleşeyim dedim, bir negatif teoloji üzerinden açılayım dedim. Zooort. Hadi bakalım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder