Öyküler

16 Temmuz 2016 Cumartesi

doğru yere yazmak lazım

Evet. Hayali arkadaşlardan, nymphelerden bahsetmek lazım. Yoksa hayat sıkıcı. Pirandello olmadan hayat sıkıcı. Konuşacak çok bir şey yok. Bence de bazen memleket hikayeleri hiç heyecanlı değil. Damat Ferit daha eğlenceli. Sendika partizanı Damat Ferit Bey ile trans kadın Gülşen'in maceraları çok daha sevimli. Hatta kuzinsiz hayat hiç çekilmez. O kuzinin kıçından ter damlamasa ben nasıl güleceğim? Fethullah Gülen sanıldığı gibi bir insan değil. Sadece Amerika Birleşik Devletlerinde yaşıyor ve Amerikan vatandaşı (eşzamanlı), ama Amerikalar vatandaşı değil. Bu sonuncu bilgiyi tespit edince de geriye bir komplo kalmıyor. Kokusuz osuruk.

Bir zamanlar sürekli osuruk şakası yapan bir Züleyha tanımıştım. Babasının adı Atreus idi. Kendisi de pek sevimsiz bir şey. Bugün bana mektup yazdıran bu ikili çıkarsa bu Avusturya açısından hoş olmayabilir, ama benim Avusturya ile bir prensip sorunum olamaz. Sevdiğim Avusturyalı arkadaşlarım var. Tiksinmediğim lise arkadaşlarım da var. Uydururum bir şeyler. Ben de Franz Joseph'in kendisine Schreber demeye kalkmayacağını biliyorum. Dün çok daha formumdaydım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder