Öyküler

4 Temmuz 2016 Pazartesi

Schreber'e 04.07.2016

Merhaba,
Bugün Agos'ta bir köşe yazısı okudum. Hiçbir şey anlamadım. Hiçbir şey. Tek bir şey anladım. İktidar hırsıyla yanıp tutuşan bir devlet kibirle hybrisle kendi içine ediyor. Diğer devletler de ondan akıllı değil. Bütün devletler hybris içerisinde matematiğini kaybetmiş bir ceza hukukuna bulanmış zırvalıyor. Erkek. Standart. Bir de biz onların maşaları. Standart.

Ben çok basit bir şey söyledim. Tekrar da etmeyeceğim. Seni tahmin edebiliyorum ama. Kimse de senden daha fazlasını beklemiyor. Fakat ben senin için ciddi sıkıntıyım, gitsem de kalsam da. Külfetim yani. Bildiğin külfet. Sana diyeceğim tek şey zamanında sorumsuzluk yapıp gitmeyecektin, gittiysen de dönmeyecektin. 36 yaş, yakında 37. Ne bekliyordun? Ya hiçbir şey anlamaz, yanlış anlar. Ya öfkeden kudurur. Kendi yetersiz makro-ekonomi bilgisinden ötürü. Bana kalsa ben hemen barış  imzalayacağım. Tüm zorluklara rağmen.

Neyse, iyice iç karartmak istemiyorum. Kimse revizyon havasında değil. Herkesin gözünü ağır ceza hukuku hybris'i bürümüş.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder