Öyküler

14 Temmuz 2016 Perşembe

Schreber'e

Durum bir yandan da çok basit. 80'ler gelmiş, 70'lerin hararetli aşk filmleri çekilemiyor. Senede maksimum üç dört film. Jönler bitmiş. Kaç yılı yapımıydı? 1986 olabilir. Filmin ismi Ada'ydı sanırım. Başrol Türkan Sultan'ın. Erkek Rutkay Aziz. Çok karizmatik ve yakışıklı bir adam. Fakat gel gör ki jön değil. Kadınlar jönlerden bıkmış anlaşılan. Rakısının başında mırıl mırıl konuşuyor. Seyirci bir halt anlamıyor. Entel diyor geçiyor. Kadın da kendi kendine bir şeyler yapıyor. Aralarında bir şeyler geçiyor. Kimse bir şey anlamıyor. Enteller diyorlar geçiyor gidiyor. Film bir ara bitiyor.

Sen de bazen jön tripleri atıyorsun ya! Fena içerliyorum. Hiç tribe giremiyorum. Zaten her şey çok basit.  Mizacın gereği çok üşengeç bir insansın. Mizacım gereği çok üşengeç bir insanım. Evde yürüyüp taban patlatmak sosyalleşmekten daha iyi geliyor. Huzurevi gibi. Ben babama üzülüyorum çok. Zavallı adam! Kızım çık avlan havalarında. Baba ata binmiyorum diyemiyorum. Konu oraya kadar bile gelemeden kapanıyor. Annemin aklından geçen muamma. Destek mi, köstek mi? Durumu anlamış mı? Anlamazdan mı geliyor, ipucu mu vermeye çalışıyor? Hiçbir şey anlaşılamıyor. Bahara kadar bekleyebilirim havalarındayım. Yine tatile çıkacağım bizimkilerle. Çok huzurlu. Samimi söylüyorum. Matrak da insanlar. Babamla aramız kötü olmadığı zamanlarda bizim muhabbet de iyidir. Hayatta neden şikayet ettiysem tepeme altın diye boca olduğu için en ufak şikayetim yok. Frigler gibi yazarak hayatta kalıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder