Öyküler

20 Temmuz 2016 Çarşamba

Schreberlere

Hanım,
Ben sekiz dokuz sene LGBTİ hareketinin içinde fink dönüp dolaşmış bir tip olarak bir iki ufak şey dışında hiçbir konum değişikliğinde bulunmuyorum. Yakında talep etmediklerimi talep etmemeye (gelinlik, düğün, evlilik cüzdanı, çocuk hakkı) talep etmemeye devam ediyorum. O kadar. Bunun adına ilişki bitirmek demezler. Formatı net koymak derler. Buna göre de bir usturup bulunur adım adım. Ümitsiz değilim. Herkes planlarını ona göre yapar. Çocuk hakkı? Gülüyorum. Bana kalsa ben hiç kimseden çocuk mocuk yapmam. Ağır direnç. Kimler neler yapıyor, biz bir yerde otursak kıyamet kopuyor. Elalemin genel ahlak bayağılığı yüzünden gelinen 14 senelik bilanço. Kimler neler yapıyor ya!

IBDA-C diyelim,

Etkin Pişmanlık formülü imkansız. Bir suçlama getirilmemiş. Pişmanlık bireyseldir. İhanet de yanlış, kim kime ihanet etmiş. Sorunu doğru koymak lazım. Sadece bir öööööööööööööööööffffffffffffffff dedirtiyor o kadar. Olabilir herkesin başına gelebilir. Büyük dramalar var, doğru. Yine de. Ben zamanında çok ağlamıştım. Şimdi ağlayacak bir şey göremiyorum. Her şey yoluna girer. Başta belirttiğim duruşumla beraber. Ama benim elime biri tutuşturulduğunda ne olur önümü göremiyorum. İşin içinden maddiyatı çekince bütün erkekler dünyanın en kıskanç yaratığına dönüşüyor. Galiba parayı erkeklerin testesteronu filan azalsın diye bulmuşlar ters tepmiş. Her neyse sen de üç sene saklamışsın tebrikler ya da bana tebrikler. Üç sene de hiç fark ettirmeden takip, manasız vakit kaybı. geriye sekiz sene mi kaldı? O arada da takip ettiysen ciddi akıl sağlığı rahatsızlığı. Bir teşhis konması gerekiyor. Ortalık da Nişantaşı psikiyatrından geçilmezken sakat iş. Fakat senin biyografide mutlaka bir akıl hastalığının olması lazım. Adı üstünde Schreber.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder