Öyküler

18 Temmuz 2016 Pazartesi

tuhaf tuhaf coğrafyalar

Yaa Schreber, tuhaf tuhaf coğrafyalar. Tuhaf tuhaf kilden heykeller, onların ikonları derken derken... Sürekli bir coğrafyadan diğerine kaçan insan tekrar öteki coğrafyaya kaçabilir mi? Latium ile ilgili bir şey sanırım. Bir de ya Katolik olmak ya da Yahudi olmakla ilgili. Ben anlata anlata bunaldım. Bunaldım Schreber. Senin mücadelen herhalde çok zor olmalı. Diyalog kurmak istiyorsun ama sürgündesin, belki tek yön sürgünsün. Ben de kendi kendimi esir aldım. Belki ben de tek yön sürgün olacağım sonunda. Hiç bilinmez! Bugün bir bebek gördüm. İlk tepkim korkuydu. Bebekten korktum. Zira bana çok yabancı bir varlık. Yolun sonunu tamamlayabilirsek gerçekten Adem ile Havva olarak tamamlamış olacağız. Senin düşmanların eminim gerçek düşmanlarındır. Ben kendi hesabıma başka düşmanlar tespit ettim. Vali Menelaos Atreus gibi. Ya da Atreus Menelaos. Senin tek başına Menelaos olarak bir karizman olabilir. Hala. Hala bızdıkların peşinde 15 yaşında olmak istiyor da olabilirsin. Benim için bu sadece bir oburluk. Senin oburluk yaptığını düşündükçe kaçmak isteyeceğim. kim bilir! Coğrafyalar. Ben zaten casus belli'yim. bellorum kısmını bilemedim corvum corva'yı da. Düşmanlarımız farklı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder